Minden tiszteletünk a hazai játékfejlesztőké, akik már több emlékezetes darabbal is megörvendeztettek bennünket, s a világot, ám a nagy áttörés, az első magyar világsiker még mindig várat magára. A Crysis: Warhead nem játszik, mert az egy nemzetközi összetételű csapat munkája.
Minden új játék premierje előtt reménykedünk, hogy na most, majd most megmutatják a srácok a világnak, aztán várunk. Ugyanez a helyzet a King Arthur esetében is, a potenciál adott, hogy sikerül-e kihasználni, hogy felfigyelnek-e rá a játékosok, az még kérdéses.
A Neocore csapata mindenesetre a maga részérÅ‘l mindent elkövet a siker érdekében. Példának okáért mágiát alkalmazva igyekszik elvarázsolni bennünket. No nem Zoli próbálja elÅ‘varázsolni a nyulat a kalapból, helyette területre ható igékkel (átok, villámcsapás, tűzvihar, stb.), támogató jellegű áldásokkal (mágikus fegyverek, extra védelem, mágikus ellenállás, stb.), valamint az ellenfelet hátráltató trükkökkel (mágiatörés, teleportálás, láthatatlanság, lassÃtás, bénÃtás, stb.) találkozhatunk.
Új varázslatokra hÅ‘seink, a kerekasztal lovagjai szintlépést követÅ‘en tesznek szert. A választék annak függvényében módosul, hogy Arhtur, vagyis a játékos milyen elveket követve kormányozza birodalmát: zsarnok/igazszÃvű uralkodó, pogány/keresztény. Az Å‘si hit követÅ‘i fÅ‘ként távolsági és területre ható varázslatokra számÃtsanak, mÃg a keresztények inkább az egységek teljesÃtményét javÃtó igékre, áldásokra.
Ha már korábban felvetettem, mi az elÅ‘zetes véleményetek, milyen fogadtatásra számÃthat a King Arthur?