A 343 Industries bejelentette, hogy a jelenlegi tervek szerint a Halo Infinite 2021 őszén fog megjelenni. Ennél pontosabb dátumot nem kötöttek egyelőre az orrunkra, de valószínűleg nem véletlen az őszi rajt, mivel az egész Halo széria 2021. november 15-én fogja ünnepelni 20. születésnapját. Az Infinite-nek egyébként idén kellett volna megérkeznie az Xbox Series X konzolok nyitócímeként, de a játék nem volt kiadható állapotban.
Pedig nyáron, az Xbox Games Showcase-en már megmutattak nekünk egy gameplay anyagot, de azt akkora felhördülés követte a rajongók részéről, hogy inkább a csúszás mellett döntöttek. Szerencsére a 343 Industries nem akarja elmaszatolni a dolgot, elismerik, hogy a nyáron látott játék nem ütötte meg a Halo mércét még egy korai build esetében sem. Most részletesen meséltek arról, mi változott, illetve mi változik az akkori állapotokhoz képest.
A 343 Industries illetékesei egy blogbejegyzésben elmondták, hogy részletesen meghallgatták a közönség visszajelzéseit, és ennek tükrében módosítottak a játék vizualitásán. Átgyúrták a fényezést, az anyagok tükröződését, a fák renderelését, a lombozatot, a felhőket, gyakorlatilag gatyába rázták a Halo Infinite minden olyan aspektusát, amibe a játékosok belekötöttek.
Komoly változásokon ment át a karakter- és arcanimáció is. Külön kitértek a mémmé vált ellenfélre "Craigre", akinek az ígéretek szerint már nem olyan élettelen az ábrázata, mint nyáron.
Láthattunk pár képet a Halo Infinite egyébként ingyenes multiplayer módjából is (ezeket megtaláljátok az alábbi galériában), illetve kiderült pár dolog a multis karakterek testreszabhatóságáról. A korábbi részekkel ellentétben ezúttal minden páncéldarab, fegyver és autó festése, kinézete és anyaghasználata külön-külön változtatható, így valóban egyedi küllemet kölcsönözhetünk saját spartan katonánknak.