Hirdetés

Kiderült, hogy rámegy-e a fél életünk az Assassin's Creed Shadows végigjátszására

|

A fejlesztők tisztázták, hogy a Ubisoft az Assassin's Creed Valhalláénál is nagyobb térképpel várja-e a játékosokat.

Hirdetés

Visszatérő problémája a Ubisoft nyitott világú játékainak, hogy túlságosan is terjedelmesek, ugyanakkor nem rejtenek elég változatos teendőket ahhoz, hogy előbb vagy utóbb ne legyintse meg a játékosokat az unalom szele. A Far Crytól szériától a Watch Dogs trilógián át a Tom Clancy nevével fémjelzett játékokig szinte mindegyikre igaz az iménti állítás, és természetesen az Assassin's Creedek sem képeznek kivételt.

Az újhullámos, szerepjátékosított epizódok például részről részre nagyobbá váltak, a howlongtobeat.com szerint az Assassin's Creed Origins (2017) fő sztoriszálának felgöngyölítése 30 órát vett igénybe, míg egy minden részletre kiterjedő komplett végigjátszás 84 és felet. Az Assassin's Creed Odyssey (2018) esetében ezek az értékek 45,5, illetve 143 órára emelkedtek, amire az Assassin's Creed Valhalla (2020) még rátett egy lapáttal 61 és 146 órára növelve a játékidőt.

Hirdetés

Tálcán kínálta tehát magát a kérdés, hogy vajon folytatódik-e a tendencia, vagy a Ubisoft is belátta időközben, hogy a kevesebb néha több. A választ pedig Jonathan Dumont, a tegnap formálisan is leleplezett Assassin's Creed Shadows kreatív rendezője szállította, aki az amerikai IGN-nel beszélgetve elárulta, hogy a két, egészen eltérő játékélményt kínáló főszereplővel érkező alkotás terjedelme a Originéhez áll közelebb.

"Sokkal valósághűbb méretarányokat akartunk. Szóval azért, mert a várak sok helyet foglaltak el, valamint azt akartuk, hogy a hegyek tényleg hegyeknek érződjenek, gondoskodtunk róla, hogy a játékbeli környezet terebélyesebbnek tűnjön. Mégis azt mondanám, hogy az egész körülbelül akkora, mint az Origins."

Ebből kiindulva arra lehet következtetni, a felfedezésre váró térkép kisebb, mint a Valhalláé vagy akár az Odyssey-é, ugyanakkor jócskán túlszárnyalja a tavalyi Mirage játékterének méreteit.

Az Assassin's Creed Shadows november 15-én jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X-re. 2014 óta ez lesz az első epizód, amely kihagyja a PS4-et és az Xbox One-t, ellenben azok, akik Macen vagy az Amazon cloud gaming platformján, a Lunán játszanák, fellélegezhetnek, mivel róluk nem feledkezett meg a Ubisoft.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)