A széria gyökereihez visszatéről Assassin's Creed Mirage rövidebb kalandja után az Ubisoft ismét nagyban gondolkodik, hiszen a hamarosan érkező Assassin's Creed Shadows már újfent azt a monumentális RPG(light)-élményt nyújtja, amit az Origins, az Odyssey és a Valhalla rajongói már jól ismerhetnek. Jonathan Dumont kreatív igazgató szerint a fő történet végigjátszása nagyjából 30-40 órát vesz igénybe, de aki szeretne minden mellékküldetést és rejtett tartalmat felfedezni, az akár 80 óránál is tovább kalandozhat a feudális Japánban játszódó nyílt világban.
Ez a játékidő a fejlesztők korábbi nyilatkozataival összhangban az Origins és az Odyssey között helyezkedik el, az előbbi 30 óra körül mozgott, míg az utóbbi átlépte a 45-öt. A Shadows térképe is hasonló nagyságú lesz, vagyis a Ubisoft láthatóan nem spórolt a tartalommal.
A március 20-án PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re is megjelenő kalandot játszhatjuk egyébként kánon-módban is, ami azt jelenti, hogy a játék megkímél bennünket a döntéshozatal és a feleletválasztás terhétől. Emellett pedig a Ubisoft arról is gondoskodott, hogy aki nem szeretné váltogatni a szereplőket, Naoét és Yasukét, csak annyit töltsön a másikkal, amennyit feltétlenül muszáj, a kaland túlnyomó részében a rokonszenvesebb szereplőt fogja irányítani.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!