Legyünk őszinték: ha valamit nagyon fel akarnak törni, azt akkor is gyorsan feltörik, ha Denuvo állja az útjukat, ez már régóta így van. Sokszor a- bizonyos esetekben teljesítményproblémákat is okozó - másolásvédelemnek sikerül pár napig kitartania, ami a kiadók számára a legfontosabb időszak, viszont pár hónappal később már lényegében csak felesleges kellemetlenséget okoz azoknak a játékosokat, akik arra vártak, hogy olcsóbban megvehessék. Ennyi idő elteltével már végképp nincs értelme a játékban tartani a Denuvót, általában érkezik is az azt kiszedő frissítés.
Nemrég a Marvel's Avengers és a Mafia: Definitive Edition is búcsút intett a hírhedt védelemnek, a sorhoz pedig most két Tomb Raider játék is csatlakozott. A Square Enix kiadott két patchet, amik eltávolítják a Denuvót a Shadow of the Tomb Raiderből és a Rise of the Tomb Raiderből.
Ezen kívül a tapaszok azért is fontosak, mivel elérhetővé teszik az NVidia DLSS-technológiájának legutóbbi verzióját (aminek köszönhetően még szebbé válnak az árnyékok), valamint néhány stabilitási problémát, hibát is javítanak, különösen a DirectX 12 használatakor. Szokás szerint a Steam le fogja tölteni a frissítéseket a következő indításakor, ha csak nincs kikapcsolva a funkció.