A legfrissebb információk szerint a 343 Industries, amely most már Halo Studios néven működik, dolgozott a Halo Infinite folytatásán. A játék fejlesztése a Slipspace Engine motorral zajlott, amelyet az első Halo Infinite-hez is használtak. Azonban 2022 végén egy jelentős vezetői változás következtében a stúdió úgy döntött, hogy áttér az Unreal Engine 5 motorra, ami végül a teljes Halo Infinite 2 projekt leállításához vezetett.
Rebs Gaming, aki már régóta foglalkozik a Halo franchise-zal, arról számolt be, hogy a kreatív csapat hónapokig tanulmányozta az Unreal Engine 5-öt. A projekt azonban 2023 januárjában megszakadt, amikor a Microsoft jelentős létszámleépítést hajtott végre a 343 Industriesnél, ami a teljes kreatív csapat elbocsátását is magában foglalta.
Minden nyilván felveti a kérdést, hogy a következő Halo játék vajon Halo Infinite 2 néven folytatódik-e, vagy teljesen új projekt lesz-e, szóval maradnak-e a korábban kijelölt úton a fejlesztők, vagy a motorváltással együtt a teljes irány megváltozik.
További aggodalomra ad okot, hogy a kampánycsapat, amelyet elbocsátottak, nem érezte, hogy megfelelő támogatást kapna az új vezetéstől. A riportok szerint a kampánytartalmakat esetlegesen kiszervezték, anélkül, hogy új belső csapatot alakítottak volna ki helyettük.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!