Szerencsére most még nem a Call of Duty: Modern Warfare 200 GB-ot közelítő mérete a sztenderd, de elkerülhetetlen, hogy a játékok tárhelyigénye generációról generációra növekedjen. Ez a növekvő részletesség velejárója, a nagyobb felbontású textúrák nagyobb területen terpeszkednek, és ha látványos ugrást szeretnénk, ebbe bele kell nyugodnunk.
Jó kérdés, hogy mire lesz elég a PlayStation 5 825 GB-os és az Xbox Series X 1 TB-os beépített tárhelye, de sokat mond az is, hogy mindkét gép könnyen bővíthető külső tárolókkal. A Wccftech beszélgetett az Nth^0: Infinity Rebornt is fejlesztő Kitatus and Friends ügyvezetőjével, Ryan Shahhal az Unreal Engine 5-ről, aki amellett, hogy dícsérte az Epic-et, valamint a Nanite rendszert, aggodalmakról is szót ejtett. Elmondta, az eredeti forrásanyagok és textúrák használatának következtében a játékok mérete az egekbe fog szökni, ami újfajta kihívások elé állítja a fejlesztőket.
Érdekes belegondolni abba is, hogy ha a játékok mérete könnyedén eléri a 150-200 GB-os tartományt, mekkorák lesznek a frissítések, illetve hogyan tudják majd eljuttatni ezeket azon játékosokhoz, akiknél annyira gyenge a net, hogy emiatt döntenek a dobozos példányok mellett. Valószínűleg egyedül az internetszolgáltatók segíthetnek ezen.