Hirdetés

A Bioshock atyja új játékának karaktereiről mesélt

|

Ken Levine, a Bioshock atyja továbbra is a történetmesélés egy új módján dolgozik, ezúttal pedig egy interjúban mesélte el, hogyan lehet szerinte igazán érdekessé tenni egy karaktert.

Hirdetés

Ken Levine ezúttal egy hosszabb interjúban mesélt arról, hogyan akarja megvalósítani korábbi ötleteit a legújabb játékában, illetve hogy miként találja ki általában a szereplőket, akik megjelennek a történeteiben. Bár szeretne változatos karaktereket írni, szerinte csak a diverzitás érdekében nem érdemes például egy szereplő bőrszínéből, vallásából, vagy neméből kiindulni; nem is így tett mondjuk a Bioshock esetében.

Levine szerint például az első Rapture-ben játszódó történetben bár több zsidó származású karakter volt, akik kulcsszerepet töltöttek be a félresiklott utópia létrehozásában, nem a vallásuk, határozta meg őket, sokkal inkább az, ahogyan a külvilág reagált rájuk a vallásuk kapcsán. Éppen ezért, a következő projekthez készülő karakterek alapját is a vágyaik, szükségleteik és szenvedélyeik, nem a kívülről látható tulajdonságaik adják majd - bár az ezeken keresztül szerzett tapasztalataik alakíthatják a személyiségüket.

Hogy ezt elérhesse, a korábban már bemutatott koncepciót megpróbálja kiterjeszteni az NPC-k mellett a főhősre is. Így a legfőbb dolgunk az lesz a fontosabb döntések meghozatalakor, hogy saját karakterünk érdekeit összevessük a körülöttünk lévőkével, és egyensúlyoznunk kell a barátok és szövetségesek megszerzése, megtartása és a saját ügyeink előmozdítása között. A már ismert játékok közül egyrészt a Bioshockhoz hasonlította ezt a rendszert, ám a Little Sisterekkel való bánásmódunktól függő két befejezésnél sokkal több választást akar nekünk adni.

Inkább hasonlít majd a végeredmény szerinte a Civilization-játékokhoz, ahol ugyan fontos szövetségeseket szereznünk, de extrém esetben nyerhetünk akkor is, ha mindenki másra magasról téve csak a saját népünk erősödésére koncentrálva hozunk meg minden döntést. Levine szerint a Civ-játékok diplomáciai rendszere egyébként egész jó minta az emberközi kapcsolatok természetes szimulációjához, viszont ezt ők megpróbálják jelentőségteljes, előre megírt történetekkel és párbeszédekkel feltölteni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)