A Keep Talking and Nobody Explodes az utóbbi idők egyik legviccesebb és legkreatívabb játéka. A kooperatív bombahatástalanítós játékot alapvetően többen kell játszani, viszont egy srác írt egy botot, ami az elejétől a végéig segít neki kiiktatni a pokolgépet.
A játék lényege alapvetően az, hogy az egyik játékos betölt egy komikusan túlbonyolított bombát, míg a többiek a játék honlapján letölthető használati utasításból keresik ki, hogy melyik részén milyen kódot kell beütni, vagy melyik vezetéket kell elvágni. Devan Hurst azonban az emberi hibák elkerülése érdekében inkább írt egy botot, amivel egy beszédfelismerő programon keresztül tud kommunikálni. Egyszerűen lediktálja neki, hogy milyen modult kell hatástalanítani, az pedig visszamondja az utasításokat.
Persze a legjobb rész az egészben, amikor a gép a végén Hurst felkiáltására úgy reagál, hogy "nem az én hibám". Ti játszottátok már ezt a játékot?