Ami nem jött össze a Daedalic csapatának (átnyergelni a kalandjátékok műfajából valami akciódúsabbra), azt ha nem is teljesen hibátlanul, de végső soron sikerrel kivitelezte egy másik német stúdió, a 2001-ben alapított Deck13. A CI Games számára fejlesztett Lords of the Fallen még elég kiforratlan volt, ám a The Surge széria két epizódja után már világossá vált, hogy az akció-szerepjátékok és a soulslike címek világa az, amelyikben igazán otthonosan mozog a hamburgi csapat.
Okkal vásárolta fel a stúdiót a Focus Entertainment még 2020-ban, nem szerette volna, hogy jövőbeli alkotásai, mint például az idén érkező Atlas Fallen, más kiadók hírnevét öregbítsék és bevételeit gyarapítsák.
Bár az augusztus 10-ei megjelenési dátummal (PC, PS5, XSX) rendelkező alkotás a fejlesztők szerint nem tradicionális soulslike (változtatható a nehézségi szint), több elemet is kölcsönvesz a The Surge jellegzetes mechanikáiból, ilyen például, hogy célzottan támadhatjuk az ellenfelek végtagjait. A sivatagos fantasy környezet persze egészen más hangulatot áraszt, és a helyszínek is jóval tágasabbak, nyitottabbak, ezáltal jól illeszkedik a játékmenethez, hogy főhősünk eszelős tempóban képes suhanni a homokon.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!
Atlas Fallen gépigény
Atlas Fallen minimum gépigény (30 fps, 1080p, alacsony részletesség, Vulkan API)
- Op. rendszer: Windows 10 64-bit
- Processzor: Intel Core i5-6600K/AMD Ryzen 3 1200
- Memória: 8 GB RAM
- Grafika: 4 GB VRAM, GTX 1050 Ti/RX 470
- Tárhely: 35 GB szabad hely
Atlas Fallen ajánlott gépigény (60 fps, 1080p, nagyon magas részletesség, Vulkan API)
- Op. rendszer: Windows 10 64-bit
- Processzor: Intel Core i7-9800X/AMD Ryzen 5 3600
- Memória: 16 GB RAM
- Grafika: 8 GB VRAM, GTX 1070 Ti/RX 5700
- Tárhely: 35 GB szabad hely