Az eredeti, 2014-es Lords Of The Fallen a jó ötletei ellenére többnyire vegyes fogadtatásban részesült, viszont a 2022-ben bemutatott reboot kifejezetten meggyőzőnek tűnik az eddig látottak alapján, most pedig kiderült egy újabb fontos részlet az Unreal Engine 5-ben készülő soulslike-ról, legalábbis ami a konzolos verziókat illeti.
A játékot fejlesztő Wccftech és a kiadó CI Games nemrég egy sajtóesemény keretében mutatta meg ismét a játékot, ahol a bemutatót követően a játék kreatív rendezője, Cezar Virtosu, illetve a producer, Saul Galscon válaszoltak különféle kérdésekre és szóba került a játék konzolos teljesítménye is.
Galscon elárulta, hogy sok más játékhoz hasonlóan a Lords Of The Fallen is felajánlja majd, hogy egy Quality és egy Performance üzemmód közül válasszunk. A Performance módban 60fps-t és 1080p felbontást kapunk majd, míg a Quality mód 1440p-re emeli a felbontást, de cserébe csak 30fps-ben játszhatunk (bár Galscon mindenkit biztosított, hogy a Lords Of The Fallen így is nagyon jól néz ki).
A producer arról beszélt, hogy mennyire nagy technológiai ugrásnak élték meg, amikor végre bevethették az Unreal Engine 5 igazán ütős eszközeit:
"A legfontosabb számunkra a Lumen volt, mert így már nem kellett előre kiszámolnunk a fényeket. [...] A Lumen segítségével ez már teljesen valós időben zajlik, szóval ez nekünk hatalmas segítség. A Nanite is remek, hiszen általában véve minden területen javul a minőség. Ezen felül ott van még a Chaos fizika, ami nagyon sokat segít a különféle textilekkel, illetve az animációs eszközök is segítenek, hogy folytonosabb mozdulatsorokat hozunk létre minden karakternek. Az UE5 egy hatalmas ugrás a technológiában és ennél már csak jobb lesz."
A Lords Of The Fallen megjelenése október 13.-án várható PC, PlayStation 5 és Xbox Series S|X platformokon.