Hirdetés

Így készült a God of War Ragnarök, a Cyberpunk 2077 és más sikerjátékok

|

A Blocktober trandhez több csapat is csatlakozott, és megmutatták, honnan indultak egyes címek.

Hirdetés

Ha csak nem szivárognak ki az internetre félkész változatok, akkor nem gyakran láthatunk bele a videojátékok korai stádiumába, amikor még különféle alakzatok mozognak vonalakon keresztül, egyszínű háttér előtt, de a Blocktober névre keresztelt trandnek köszönhetően a fejlesztők lelkesen mutatják meg, honnan indultak a játékaik - igen, a legsikeresebbek se készen jöttek "világra".

Az először 2017-ben megtartott kezdeményezés célja, hogy arra ösztönözze az alkotókat, a projektjeik kezdeti fázisát megmutatva rávilágítsanak arra a kemény munkára, amely a videojátékok életre keltéséhez szükséges. A trendhez idén csatlakozott többek között a CD Projekt RED, a Sony Santa Monica, a Respawn Entertainment és sokan mások is. 

Hirdetés

A Sony Santa Monica vezető pályatervezője, Jon Hickenbottom a God of War Ragnarök fejlesztésének kulisszái mögé engedett bepillantást, méghozzá Svartalfheim Nidavellir kikötőjét csodálhatjuk meg a munkálatok elején és befejeztével. Hickenbottom elmondta a Twitter/X-posztban, hogy kolosszális mennyiségű erőfeszítést igényel minden egyes embertől, hogy életre keltsék ezeket a tereket, és mélyen hálás a lehetőségért, hogy dolgozhatott rajta velük. 

A CD Projekt RED pályatervezője, Bartłomiej Pyrko is megosztott néhány képet a Cyberpunk 2077: Phantom Liberty fejlesztéséről, illetve annak egyik mellékküldetéséről (The Man Who Killed Jason Foreman). Pyrko elmagyarázta, hogy a fotókon látható helykitöltő textúrák azért kerültek az objektumokra, hogy meghatározzák a terület méreteit és flow-ját. 

A Respawn Entertainment pályatervezője, Aaron Stump pedig az Apex Legends különböző részeinek korai verzióit mutatta meg, majd mellé tette a 21. évadból származó változatot is. 

Érdemes a #blocktober taget használnotok Twitteren/X-en és Instagramon, ha további hogyan készült típusú képeket és videókat szeretnétek látni, van egy csomó. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)