Ezeknek a Fudzillásoknak mindent megmutatnak... na jó, nem mindent, hiszen itt sem futtathattak egyetlen árva CPU-Z-t sem, hogy működési feszültséget vagy pontos órajelet nézhessenek, de láthattak egy 45 nm-es csíkszélességgel gyártott négymagos Intel Yorkfield procit. Az órajelről annyit tudtak meg, hogy három GHz felett van. Egy érdekes Quake 3 demót futtatott: ún. Ray Tracing-gel turbózták fel az öreg motorost. Ez a technika általánosságban a fénysugarak nyomon követésén alapul: egy kamera vagy bármilyen optikai eszköz megtervezésénél például már régóta sikerrel alkalmazzák. Azonban ha nem a forrástól követjük a sugarak útját, hanem a céltól, a befogadótól, akkor nagyszerűen alkalmas lesz 3D képalkotásra. Segítségével hihetetlen pontosan lehet megjeleníteni a fény visszaverődését, a tükröződést, stb. Az egyetlen probléma, hogy nem igazán elterjedt még, és hogy iszonyatosan nagy számítási igénye van.
Visszakanyarodva a kiállított géphez: a processzorcsoda az említett technológiát valós időben használó demót minimum 90 és maximum 160 fps sebességgel volt képes futtatni. Összehasonlításképpen megemlítik a 2004-es Intel Developers Forum-ot, ahol ugyanezt a demót kisebb felbontáson 50 Xeon processzor 4 (igen négy egész) fps-el volt képes szemünk elé tárni. Nyilván nem kevés optimalizáció is volt közben, de a fejlődés így is szembetűnő.