Múlt héten jelent meg az Oculus Rift, de sokan nem kapták meg csomagjukat. Az Oculus a szállítási díj eltörlésével igyekezett kárpótolni őket, és elárulta, meddig kell még várniuk.
A HTC Vive esetében szintén nem megy minden simán. A leggyorsabb előrendelők holnap kapják meg a terméket, viszont a napokban egyre több felhasználó jelezte, hogy előrendelését törölték, vagy értesítést kapott arról, hogy bár eredetileg befért volna az első hullámba, jelen állás szerint csak a második körben küldik el Vive-ját. A HTC blogján azt mondta, a törölt előrendelések oka az, hogy több bank is visszavonta a fizetést, és arra kérnek mindenkit, aki rendel, hogy szóljon bankjának. Nem mindennapos, hogy valaki számláját egyszerre hagyja el 800 dollár.
Reminder: Let your bank know the Vive charge is coming. For bank issues, your order is not automatically cancelled and will be re-attempted.
— HTC Vive (@htcvive) March 31, 2016
Ugyanakkor lehet, hogy sokaknál mégsem a fizetéssel akad gond. A felhasználók beszámolói szerint káosz van az ügyfélszolgálaton is, minden ügyfélszolgálatos mást mond. Van, akinél teljes egészében törölték a rendelést, van, aki miután bankjával egyeztetett, újrapróbálkozhat, néhányaknak pedig várniuk kell a második körre. A HTC valószínűleg rosszul mérte fel a Vive népszerűségét, reméljük, napokon belül rendbejön minden.