A Homefront: The Revolution fejlesztése volt az egyik legzűrösebb sztori a játékipar történelmében, így nem túl meglepő - ám annál szomorúbb-, hogy a játék a megjelenésekor is számos problémával küzdött, amik kijavításához lényegében három hónapra volt szükség. Ahogy a tesztünkben is írtuk, az új Homefront bughalmaza alatt egy élvezhető, de csiszolatlan, kidolgozatlan játék bújik meg, amelyből a Deep Silver is levonta a tanulságot.
A Homefront: The Revolution kiadójától Paul Nicholls, globális márka- és marketingigazgató nyilatkozott az MCV-nek azzal kapcsolatban, hogy mi nem klappolt a történetben. Nicholls szerint a hiba abban keresendő, hogy túl korán adták ki a játékot, és meggyőződése, hogyha tovább fejlesztették volna, akkor sikeresebben debütált volna. Tisztán látják a jelenlegi piacon, hogy a minőség a legfontosabb és sokat tanultak a Homefront példájából, de nem csak a termék minősége számít, hanem az is, hogy mikor mutatják be. Az utóbbi időben sokkal pozitívabb visszajelzéseket kaptak, mint a megjelenéskor - a fogyasztók hozzáállásra drasztikusan megváltozott, így szerintük az időzítésre is jobban oda kellett volna figyelni.
A Deep Silver igazgatója ugyanakkor hozzátette, hogy a fejlesztést végző Dambuster remek munkát végzett, különösen a megjelenés utáni frissítésekkel és javításokkal.