Hirdetés

Havok Destruction, AI és Cloth demo

|

Ez a GDC sem múlhatott el a Havok fizikai engine képességeinek demonstrálása nélkül

Hirdetés

A játékokban egyre nagyobb hangsúlyt kap a hiteles fizikai szimuláció, ezért szükség van olyan szoftverekre és nem utolsó sorban számolni jól tudó hardverekre, amelyek megbírkóznak az egyre nehezebb feladattal.

Egyik szoftveres alternatíva a Havok, ami jó pár éve próbál keresztbe tenni a szintén ebben az üzletágban utazó PhysX-nek, több-kevesebb sikerrel. Természetesen nem múlhat el úgy GDC, hogy készítői ne mutatnák be a program főbb képességeit, így ezekből most is kaptunk ízelítőt. Ilyen például a rombolhatóság, a ruhák játékbeli hiteles mozgása, vagy újabban, hogy MI-módjára logikusan megmondja a gép által irányított elemeknek, hogy melyik a legideálisabb haladási irány számukra. Videón:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)