Bár az Overwatch is bővülget (tegnap például egy cuki esemény, a Pachimari Challenge rajtolt el), a játékosok már a második részt várják, amelyről a legutóbbi BlizzConon kiderült pár részlet - mint például az, hogy teljes folytatás lesz, ezért 2021-ben ne számítsunk rá. Addig se maradunk újdonság nélkül, a tartalmak mellett teljesítmény tekintetében is fejlődik a hero shooter.
A minap megjelent az 1.58-as patch, amely számos javítást tartalmaz, továbbá optimalizációt is kínál az Xbox Series S és Series X tulajoknak. A leírás alapján bekerült egy új grafikai opció, a Preferred Mode, amely lehetővé teszi, hogy válasszunk három mód között:
- A Resolution elsősorban a felbontásra gyúr rá a képminőség "kárára" (Series X: 4K és 60 fps, Series S: 1440p és 60 fps)
- A Balanced a képminőségért áldoz a felbontás oltárán (Series X: 1440p és 60 Hz, Series S: 1080p és 60 Hz)
- A Framerate a magasabb fps-számra megy rá, viszont ezt a képminőség és a felbontás is megsínyli (Series X: 1440p és 120 Hz, Series S: 1080p és 120 Hz)
A szöveg megjegyezi, hogy a Framerate mód teljes kihasználásához egy olyan TV-re lesz szükség, ami támogatja a 120 Hz-et vagy a VRR-t (Variable Refresh Rate). Noha érthető módon sokan örülnek ezeknek a lehetőségeknek, azonban az sokaknak szemet szúrt, hogy az update pusztán a Microsoft új konzoljaihoz kínál optimalizációt, a PlayStation 5-höz nem (ugyanez volt korábban a helyzet a Call of Duty: Warzone esetében is).
Hivatalos indoklást egyelőre még nem kaptunk, mindazonáltal tavaly a Rocket League-t fejlesztő Psyonix egyik fejlesztője az Eurogamernek nyilatkozva elmondta, hogy a 120 fps támogatásához az Xbox Series S/X esetében csupán egy kisebb patch szükséges, de a PS5-ön való engedélyezéséhez egy teljes natív portra van szükség a konzol visszafelé kompatibilitásának megvalósítása miatt.