Most már biztos, hogy nemcsak mozis és tévés fronton árasztanak majd el bennünket a messzi-messzi galaxisba invitáló tartalmak. Azzal ugyanis, hogy a Disney tulajdonában lévő Lucasfilm Games újragondolta licencelési stratégiáját, és már nem egyetlen partnerre korlátozza az olyan IP-k használatát, mint a Star Wars vagy az Indiana Jones, rég nem látott versenyhelyzetet teremtett.
Készül ugyebár a Star Wars Eclipse a Quantic Dream műhelyében, és jön PC-re, valamint PS5-re a Star Wars: Knights of the Old Republic remake, ráadásul a Tom Clancy's The Division fejlesztői is egy nyitott világú Star Wars játékon dolgoznak.
Mindez láthatóan arra ösztönzi az EA-t, hogy még többet hozzon ki a Star Wars licencből, és a tervek megvalósítására a legalkalmasabbnak a Respawn Entertainmentet látja a kiadó. Ma megtudhattuk, hogy nem a Star Wars Jedi: Fallen order az egyetlen projekt, amelyik a Vince Zampella vezette stúdió berkein belül formálódik. Bár Cal Kestis emlékezetes kalandjának második felvonása hamarosan be is mutatkozhat, hogy akár még idén megjelenjen, de ezeket a pletykákat még mindig nem erősítették meg. Azt ellenben igen, hogy ismét Stig Asmussen irányítja a fejlesztést rendezőként.
A második játék FPS lesz, az erre állított csapat Peter Hirschmann utasításainak megfelelően jár majd el, aki legutóbb a Medal of Honor: Above and Beyond VR-játék munkálatait fogta össze, egy fél élettel korábban viszont az eredeti Battlefrontok producere volt a LucasArts színeiben.
Készül egy harmadik Star Wars játék is, méghozzá a stratégiai címek műfaján belül, ám ezt már nem saját erőből oldja meg a Respawn, hanem a Firaxis veteránjaiból létrehozott Bit Reactor fejlesztőinek tapasztalatára támaszkodik.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.