Múltkor arról beszéltünk, hogy a virtuális valóság sikerében fontos szerepet játszik majd, hogy a fejlesztők mennyire tudják áthidalni az egyes hardverek közti különbségeket, viszont az EA egyik igazgatója szerint más szempontok is meghatározzák a hardver elterjedését.
A cég vezető pénzügyi igazgatója, Blake Jorgensen egy interjúban árulta el, hogy az EA addig valószínűleg nem foglalkozik a virtuális valósággal, amíg a piac nem lesz elég nagy ahhoz, hogy biztos legyen a befektetés: "Szerintem a piac mérete még mindig az egyik legnagyobb kihvás. Egy akkora céget, mint a miénk rengeteg hardvergyártó felkeres különféle ajánlatokkal, küldenek nekünk prototípusokat és arra kérnek minket, hogy fejlesszünk rá valamilyen szoftvert. Mi általában csinálunk is valamit némelyikre, de még akkor is megvárjuk, hogy a piac miként reagál egy adott eszközre."
Jorgensen ugyanígy magyarázza azt is, hogy a vállalat már nem fejleszt a Wii U-ra vagy a PS Vitára, hiszen mindkét platform sokkal kisebb réteghez jut csak el, viszont a VR esetében ez még változhat: "A következő 2-3 évben valószínűleg sokat növekszik majd a piac és talán a játéktól eltérő felhasználási területeken is megjelennek ezek a szemüvegek. Hosszabb távon szinte biztos vagyok benne, hogy figyelemreméltó piaci részesedéssel rendelkezik majd és egy újabb izgalmas módja lesz a játéknak."
A legtöbben egyetértenek abban, hogy kell majd egy kis idő, mire igazán elterjed ez a fajta játék, de azért érdekes egy pénzügyi szakértő szemszögét is megismerni. Ti mit gondoltok?