Hirdetés

Ki nem találnátok, hogy készültek a Halo 3 egyes hangeffektjei

|

A játék zeneszerzője, Martin O'Donnell egy videóban mesélt a cseppet sem szokványos módszerről.

Hirdetés

Martin O'Donnell-t joggal nevezhetnénk a Halo-franchise házi komponistájának, hiszen a 2001-es első résztől kezdve egészen felújításáig, a Halo: Combet Evolved Anniversary-ig ő felelt a széria dallamaiért, a zeneszerzés során pedig alkalmazott nem éppen szokványos módszereket is. 

Hirdetés

O'Donnell egy rendkívül érdekes és nem is hosszú videóban mesélt kulisszatitkokat arról, hogyan alkotta meg a 2007-ben megjelent Halo 3 zenéjét és hangjait. Utóbbiakkal kapcsolatban például kiderült egy meglepő dolog, méghozzá az, hogy néhány zajt úgy sikerült előcsikarniuk, hogy leejtették, megkarcolgatták és kalapáccsal összetörték a legelső Xbox egyik példányát. Ezen kívül a videó megmutatja azt is, hogyan szinkronizál többek között Ron Perlman, Nathan Fillion, Nolan North, Katee Sackhoff, Adam Baldwin és Terence Stamp is, szóval nézzétek végig, kifejezetten érdemes:

O'Donnell egyébként jelenleg egy új stúdióval, a Highwire Gamesszel dolgozik együtt, amelynek első játéka, a PlayStation VR-ra készült Golem tavaly jelent meg. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)