Már három sikeres filmet épített a Paramount arra a koncepcióra, hogy szuperérzékeny hallású, és majdhogynem teljesen sebezhetetlen földönkívüli lények özönlik el a bolygónkat, és kis híján kiirtják az emberiséget. Aki életben maradt, csak azért nem vált még nasivá, mert ráébredt, hogy ha nem csap zajt, akkor nem veszik észre a szörnyek.
Készül már javában a negyedik Hang nélkül film is, ám a John Krasinski által megálmodott franchise még előtte megkísérel meghódítani egy újabb médiumot: a videojátékokét.
Az A Quiet Place: The Road Ahead azon horrorjátékok kategóriáját erősíti majd, amelyekben nem a harc dominál, inkább a rejtőzködés és a menekülés. Magyarán ahogy a filmekben, úgy az interaktív kaland során nagyobb esélyünk van életben maradni, ha minimalizáljuk a zajkeltést, és nem kezdünk el csak úgy meggondolatlanul lövöldözni a lényekre.
Az élményt fokozandó, a fejlesztők beépítettek egy olyan funkciót is, ami garantáltan az egekbe tornázza majd a pulzusunkat játék közben: ha ugyanis bekapcsoljuk a mikrofonunkat, akkor a szörnyek nemcsak a játékban keltett zörejekre fognak reagálni, de az is támadásra ingerelheti őket, ha játékos megijed, és elsikkantja magát. Ezek után tényleg úgy fogjuk érezni, mintha helyet cseréltünk volna a történet hősnőjével.
Ha alig várjátok, hogy Alex bőrébe bújjatok, akkor már törhetitek is fel a malacperselyt, mivel az A Quiet Place: The Road Ahead október 17-én jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!