Hirdetés

Ha jobb nem is lett, szebben fut a Ghost Recon: Breakpoint

|

Megérkezett a következő generációs frissítés a Ubisoft akciójátékához, és ugyan mindkét konzolon nagyon szépen teljesít, az egyik köröket ver a másikra.

Hirdetés

Az új konzolgeneráció érkezése miatt egyre több fejlesztő igyekszik 60 fps-es módot biztosítani a játékaihoz. A Ubisoft ebben élen jár: mind a Valhalla, mind a The Division 2 és az Immortals: Fenyx Rising kapott teljesítményorientált grafikai módokat, melyek nagyon szépen működnek. A Ghost Recon: Breakpoint a következő a sorban, és a fejlesztők itt is nagyot léptek előre.

Hirdetés

Az újgenerációs frissítésnek hála mind a PlayStation 5-ös, mind az Xbox Series X-es verzió optimalizálva lett, és ugyan mindkét új konzol szépen hozza a 60 fps-t, az Xbox szebb képet mutat, mint a Sony doboza. A Digital Foundry mérései szerint míg a PS5 csak 1080p-ben tudja tartani a 60-as számot, addig a Series X dinamikus 1440p-ben fut. Amikor nagyon intenzív csatákat vívunk, akkor az is visszaesik, de így sem megy 2304x1296 alá, amivel még így is sokkal élesebb képet produkál, mint vetélytársa.

A fenti elemzést érdemes végignéznie azoknak, akiket behatóbban érdekel a Breakpoint technikai elemzése. A Digital Foundry mindig nagyon érdekes dolgokat tud kivarázsolni egy-egy játék technikai hátteréből, még akkor is, ha egyébként maga a Breakpoint annyira izgalmas, mint az extrudált kenyér.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)