Az új konzolgeneráció érkezése miatt egyre több fejlesztő igyekszik 60 fps-es módot biztosítani a játékaihoz. A Ubisoft ebben élen jár: mind a Valhalla, mind a The Division 2 és az Immortals: Fenyx Rising kapott teljesítményorientált grafikai módokat, melyek nagyon szépen működnek. A Ghost Recon: Breakpoint a következő a sorban, és a fejlesztők itt is nagyot léptek előre.
Az újgenerációs frissítésnek hála mind a PlayStation 5-ös, mind az Xbox Series X-es verzió optimalizálva lett, és ugyan mindkét új konzol szépen hozza a 60 fps-t, az Xbox szebb képet mutat, mint a Sony doboza. A Digital Foundry mérései szerint míg a PS5 csak 1080p-ben tudja tartani a 60-as számot, addig a Series X dinamikus 1440p-ben fut. Amikor nagyon intenzív csatákat vívunk, akkor az is visszaesik, de így sem megy 2304x1296 alá, amivel még így is sokkal élesebb képet produkál, mint vetélytársa.
A fenti elemzést érdemes végignéznie azoknak, akiket behatóbban érdekel a Breakpoint technikai elemzése. A Digital Foundry mindig nagyon érdekes dolgokat tud kivarázsolni egy-egy játék technikai hátteréből, még akkor is, ha egyébként maga a Breakpoint annyira izgalmas, mint az extrudált kenyér.