Hirdetés

Ha a Dead Space 4-re vársz, ennek nem fogsz örülni

|

A széria eredeti alkotói felkeresték az Electronic Artsot a folytatás ötletével.

Hirdetés

Miután látta, hogy a Capcom (Resident Evil 2) és a Square Enix (Final Fantasy VII Remake) is a kritikusok és a közönség megelégedésére támasztotta fel klasszikusait, az Electronic Arts is rászánta magát ugyanerre a lépésre. A teljes körű felújításra és modernizálásra kijelölt cím a 2008-ban kiadott Dead Space volt, a feladattal megbízott Motive Studio pedig kifogástalan munkát végzett.

Tesztünkben nem győztük dicsérni a Dead Space remake-et, amelynek hála a USG Ishimura pazarabbul festett mint valaha, igazán gyönyörű és hátborzongató helyszínként szolgálva Isaac Clarke rémálomba illő kalandjának. De annak is örültünk, hogy a főszereplő végre megszólalt, és hogy a játéktér kibővítése, egybenyitása, valamint egyes mechanikák átszabása (mint a mozgás a súlytalanság állapotában) is jól sült el.

Hirdetés

A kritikusok szerették, a felhasználói értékelések alapján a játékosok is, a kiadó azonban egy potenciálisan nagyobb eladásokkal kecsegtető projektre, egy Iron Man játékra állította rá utána a fejlesztőcsapatot, és ha voltak is tervek a Dead Space: Extraction, a Dead Space 2 és a Dead Space 3 felújítására, nem is beszélve egy esetleges folytatásról, azok a fiók mélyére kerültek.

Persze ha a Tony Starkkal elfoglalt Motive Studio nem is, másvalaki még dolgozhatna Dead Space projekteken, amennyiben az EA szeretné, és erre bizony adódott is egy jelentkező idén. nem másról van szó, mint Glen Schofieldről, a The Callisto Protocol és az eredeti Dead Space egyik kulcsfigurájáról, aki harmadmagával (Bret Robbins creative director és Christoper Stone animation director társaságában) bejelentkezett a kiadónál, hogy szívesen megcsinálná a rajongók által régóta várt negyedik részt.

"Megpróbáltuk, tudod, mi hárman. Megpróbáltuk a Dead Space 4-et. Erről az évről beszélünk. Nem mentünk bele túl mélyen, de csak annyit mondtak, hogy nem, most nem érdekli őket, de azért értékelik a felvetést bla-bla-bla, meg most már tudják, hogy kihez forduljanak. Szóval nem erőltettük, tiszteletben tartottuk a véleményüket. Ők tisztában vannak a számaikkal és tudják, hogy mennyit kellene eladniuk..."

- fogalmazott Schofield.

"Mindhárman készen álltunk rá megcsinálni. Az iparág elég furcsa helyzetben van most. Az emberek vonakodnak kockázatot vállalni, de talán egy nap összejön majd. Azt hiszem, mindannyian meg szeretnénk csinálni"

- tette hozzá Stone, aki Robbinsszal és Schofielddel együtt a Dan Allen Gaming YouTube-csatorna vendége volt.

Egyelőre sajnos nem tudni, hogy mik az EA tervei a franchise-zal, de az világos, hogy a kiadó döntéseit az eladások motiválják, és amennyiben a Dead Space remake nem teljesítette az elvárásokat, a vezetőség úgy ítélhette meg, hogy nincs értelme többet invesztálni a műfaj kedvelői által nagy becsben tartott sci-fi horrorba.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)