A Microsoft egyik legnagyobb múltú játéksorozata a Flight Simulator, mely mindig is szerette felemészteni a rendelkezésére álló forrásokat. Nincs ez másképp a legutóbbi résszel sem, ami minden eddiginél elképesztőbb látványt nyújt, ahhoz azonban, hogy ezt kihozzuk belőle, bizony komoly hardverrel kell rendelkezni.
Manapság az Nvidia és az AMD is segít, hogy egy kicsit okosabban gazdálkodhassunk a GPU-nk teljesítményével, a technológiáik pedig végre a Microsoft Flight Simulatorba is bekerülnek.
Az Asobo, a Flight Simulator fejlesztője egy kérdezz-felelek során elárulta, hamarosan megérkezik a játékba az Nvidia Deep Learning Super Sampling támogatása (DLSS) és természetesen ezzel egyidőben az AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) is elérhetővé válik.
A két technológia a július 10-re ütemezett frissítéssel jön, a fejlesztőknek ugyanis még egy kis időre szükségük van a tökéletes implementáláshoz. A beszámolóból megtudtuk, az FSR-ből egyelőre csak az 1.0 kerül be, a DLSS-szel pedig vannak még apróbb hibák, amiket még el kell hárítani a megjelenés előtt.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Az FSR 2.0 is a horizonton van, ez a felskálázás viszont erősebb AMD GPU-kat igényel, és a beépítéshez is több idő szükséges. A fejlesztők azonban már ezen is dolgoznak a stúdiónál.