Leslie Benzies, a GTA IV producere adott néhány napja interjút a patinás The Times magazinnak. Érdemes elolvasni a bő lére eresztett szöveget, s megfigyelni, hogy vannak még olyan médiumok, ahol az újságírói etika betartása, a korrekt tájékoztatás, és nem a szenzáció értelmetlen, bár sajnos rengeteg pénzt hozó hajszolása szerepel elsődleges irányelvként.
Számos érdekesség mellett kiderül, hogy a producer becslése szerint a nagy mű megszületése mintegy 100 millió dollárt emésztett fel a fejlesztés három és fél éve alatt. Összesen mintegy ezer ember munkájának köszönhető a sorozat eddig legjobban sikerült darabja.
Amennyiben Benzies helyesen saccolt, akkor a "Minden idők legdrágább játéka" címért járó virtuális korona átvándorol a Shenmue fejéről a GTA IV kobakjára. A Shenmue a SEGA Dreamcast egyik legjobb, s megjelenésekor (1999) az egyik legszebb játéka volt. A fejlesztés költségei mintegy 70 millió dollárra rúgtak, s a csupán 1.2 millió eladott kópia még a nullszaldóhoz sem volt elegendő. Ettől függetlenül a rövid élettartamú (1998-2001 hivatalosan), összesen 10.6 millió példányban értékesített konzol azon kevés címei közt emlegethetjük, amelyek átlépték az egymilliós határt.