Tudjuk jól, hogy a PR mostanság, nagyn előtérbe került. A játékok megvételére minden lehetséges módon megpróbálnak minket rávenni. A vásárlókkal való kommunikáció - a PR - erőltetése, néha érdekes eredményeket szül. Az Electroinc Arts egyik "szakembere" nehéz pillanatok elé nézhet, ha esetleg a törvény komolyan veszi a Godfather II esetében alkalmazott reklámfogást.
A zseniális marketinges ugyanis úgy gondolta, hogy az újságíróknak kiküldött tesztpéldányokat, "megvadítja" kissé. A tesztpéldányok csomagjában a Kotaku, a Joystick, és a GamePolitics tesztelői egy pompás kis boxert találtak, mintegy kedvcsinálóként. A probléma csak az, hogy ez a kedves kis szerszám, néhol fegyvernek minősül, így terjesztése nem ajánlott. Az EA észbe kapott, és felkérte az érintetteket, hogy küldjék már vissza a "tévedésből" elküldött boxereket. Hogy ezt azért tették, mert esetleg valaki már rájuk pirított, vagy csak hiretelen rájöttek, hogy ebből balhé is lehet, nem tudni. Minden esetre, ha én lennék az, aki előállt ezzel a nagyszerű ötlettel, kedden lábujjhegyen mennék melózni...