Az Activision még mindig szívesen adja nevét silány minőségű, filmekhez kapcsolódóan megjelenő (és nem feltétlenül adaptációként készült) játékokhoz. A Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan után természetesen a Ghostbusters sem lett igazán jó.
A játék a Fireforge fejlesztőcsapat munkája, és összesen 8 hónap alatt készült el, ami egyébként meg is látszik a végeredményen. A fejlesztők a Kotaku jelentése szerint 12 millió dolláros tartozást halmoztak fel, ezért kénytelenek voltak csődöt jelenteni. További két játékuk állt még fejlesztés alatt, melyek közül az egyiket a kínai Tencent, a cég társtulajdonosa finanszírozta, a másik pedig a Razer megbízásából készült, ugyanakkor az utóbbira szánt pénzt a csapat feltehetően az előbbire költötte, és most emiatt kell a tulajdonosoknak bíróság elé állnia. Lehet, hogy a Ghostbusterst eleve csak azért vállalták be, hogy megpróbálják menteni a menthetőt.