Hirdetés

Teljesen átdolgozza a Ubisoft a Ghost Recon Breakpointot

|

Törölték a második raidet, ehelyett a felhasználók kéréseinek igyekeznek eleget tenni.

Hirdetés

Megdöbbentően rossz lett a Wildlands alapjaira építkező Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, és az eladások is azt tükrözték, hogy a játékosoknak nem ez kell. Ennek, valamint a The Division 2 relatív bukásának köszönhető, hogy a kiadó határozatlan időre elhalasztotta a Watch Dogs: Legiont, a Tom Clancy's Rainbow Six: Quarantine-t és a Gods and Monsterst is.

Hirdetés

Az elmúlt öt hónapban próbálták itt-ott igazítgatni a játékmenetet, de most kénytelenek voltak belátni, hogy drasztikusabb változásokra van szükség. A fejlesztők március 24-én élesítik a Ghost Experience-t, amelyet a játékosok visszajelzései alapján állítottak össze - olyannyira figyeltek a közösségre, hogy meghívtak nyolc játékost a párizsi stúdióba, ahol megjelenés előtt kipróbálhatták a változtatásokat, és közvetlenül adhattak javaslatokat. Hónapokon át tesztelték az újításokat, míg végül összeállt a csomag, ami megmentheti a játékot.

Háromféleképpen vághatunk majd bele a kalandba: lesz a Regular Experience, ami a régi élményt kínálja; az Immersive Experience, amiben nem lesz sem gear level, sem szintezett loot, illetve egy rakás opciót beállíthatunk; valamint a Custom Experience, melyet teljesen ízlésünkre formálhatunk. Állíthatjuk, hogy számítson-e a szintezés, egy vagy két elsődleges fegyvert vihessünk-e magunkkal, elvesszen-e a tárban maradt lőszer újratöltéskor, megszabhatjuk az állóképesség fogyásának mértékét, a magunkkal vihető fáslik számát, az élet újratöltődésének gyorsaságát (vagy hogy újratöltődjön-e egyáltalán), állítgathatjuk a HUD-ot, valamit kikapcsolhatjuk majd, hogy mások is beléphessenek a mi Erewhonunkba. Permanens halál nem lesz sem kötelező, sem választható formában.

Több beállítás segít majd a nehézségi szintet belőni, és mindent állítgathatunk majd bármikor. A beállítások csak ránk vonatkoznak, co-op módban csatlakozó társainkra nem. További részleteket a hivatalos blogposztban olvashattok.

Egy másik posztból kiderült még az is, hogy nem lesz második raid, ehelyett az Immersive módot próbálják majd bővítgetni, és offline módra sem számíthatunk, viszont a gyenge nettel rendelkezők kikapcsolhatják a multit, így a PvE tartalmakat lecsatlakozás nélkül érhetik el. Március 24-én, a 2.0.0-s frissítéssel érkezik az Engineer kaszt, amely a drónok ellen hatásos és gránátvetővel tud igazán aratni, de a megjelenést követő első hétben csak a Year 1 Pass tulajai választhatják.

Szerintetek ez a helyes irány?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)