A játékfejlesztés nem egy egyszerű feladat, pláne ha egy független fejlesztő áll neki álmai megvalósításának.
Lionel "Seith" Gallat még 2013-ban gyűjtött össze közel 50 000 eurót a Ghost of a Tale-re, melynek félkész változata 2016-ban jelent meg PC-re és Xbox One-ra. A munkával természetesen utána sem állt le: 2018 márciusában megérkezett a PC-s teljes változat, és az értékelések (például a mi tesztünk) alapján nem sikerült rosszul. A Paris Games Week során megrendezett Ping Awards díjátadón elnyerte az év legjobb indie játékának járó címet is.
A következő lépés az Xbox One-os és PlayStation 4-es megjelenés lesz. Előbbi változat már kész, viszont a forgalmazó javaslatára nem az ünnepi szezon közepén adják ki, hanem a PS4-essel együtt, melyet februárra fognak befejezni. Ennél pontosabb dátum nincs, de remélk, hogy így nagyobb figyelmet kaphat, mintha a két konzolos kiadást elválasztanák egymástól.
A Ghost of a Tale-ben egy Tilo nevű egérrel kalandozhatunk. Aranyos, mókás, egyedi, próbáljátok ki, ahogy tehetitek.