Miközben hamarosan elérkezünk az utolsó másodpercek visszaszámlálásához, az Olümposzról alászáll hozzánk Mazur, és kicsit rendhagyó formában értékel.
Hirdetés
Mazur váratlanul el lett otthonról zavarva (de kedves hölgyek, nyugodtan üljetek vissza a helyetekre, nem örökre), ezért az egész évértékelését telefonról pötyögte, így nála elmarad a kérdés-válasz szerkezet, ellenben kaptok egy szép, kerekre fogalmazott összefoglalót!
Mióta átadtam a nyomtatott GameStar főszerkesztői posztját Mocsynak, hiába igyekszem hogy ne így legyen, mégis eltávolodtam egy kicsit a magazintól. (Cikket azért rendszeresen próbálok írni, bár nem mindig jön össze - határidőre pedig még ritkábban, kiszolgáltatva ezzel magamat Chaváék epés megjegyzéseinek). Ha évet kell értékelnem, akkor sem egyértelmű, hogy üzletileg, az egész kiadóvállalat szemszögéből, vagy azon belül a GameStar nézőpontjából tegyem-e meg - netán mint a játékokért továbbra is változatlanul lelkesedő gamer.
De voltaképp mindegy is, mert 2014 fantasztikus év volt. Az unalmas üzleti dolgokba nem mennék most bele mélyebben, legyen elég annyi, hogy mint médiavállalat hatalmasat nőttünk, megerősítve helyünket nemcsak a hazai gaming, de az teljes média piacán. 2015-re is rengeteg meglepetést tartogatunk - parádés lesz, meglátjátok majd.
De hogy a játékokkal kapcsolatban is évértékeljek kicsit, köszi, én nagyon jól elvoltam, és valahogy sokkal többet játszottam, mint ahogy időm lett volna rá (viszont lassan leszokok az alvásról, ki érti ezt?) A legtöbb időmet a Dark Souls II vitte el, bár év végén már a Dragon Age is elkezdett szépen felzárkózni mellé. Ezek mellett még rengeteg kellemes meglepetés ért, AAA címektől kezdve, mint az Infamous: Second Son, a kis indie gyöngyszemekig, mint a Hohokum. Kiváló lett az új World of Warcraft-kieg is, rövid időre rá is csúsztam, de sikerült időben leszakadni.
A nyomtatott és az online GameStar egyaránt növelte a számait, szerintem egyre jobb is mindkettö, ahogy egyre erősebbek és népesebbek a GameStar-rendezvények is, úgyhogy itt is kihasználom az alkalmat arra, hogy mindenkinek megköszönjem a munkáját, egyszerűen mert ez a csapat a legtehetségesebb, leglelkesebb és leghozzáértöbb társaság a hazai gaming médiában. Neveket külön nem is sorolok, hiszen mind megtalálható a cikkek tetején, illetve az impresszumban. És persze köszönöm NEKED is, kedves GameStar-olvasó, hogy kitartasz mellettünk. Remélem jól érzed magad nálunk, és akár a nyomtatott lapot, akár weboldalunkat olvasod, akár valamelyik rendezvényünkön bulizol velünk, jövőre is minket választasz!
0 mp. múlva automatikusan bezárTovább az oldalra »
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)