Érthetetlen módon hajlamos boldog-boldogtalan azt hinni, ha csinál egy akármilyen témájú MMO-t, akkor már csak hátra kell dőlnie és várnia, amíg az eladási mutatók felkúsznak az első, a második, majd a sokadik millióig. Pedig nem mindegyik MMO-ból lesz egy WoW. Hogy a World of Warcraft miként lehet ennyire sikeres, megérne egy külön cikket, ám jelen helyzetben az ausztrál Auran harcorientált MMO-járól van szó. A Codemasters által ejtett, majd Gamecock által felkarolt játék már a kezdetek kezdetén csúnyát bukott, Unreal Engine 3 ide, adrenalinpumpáló harcok oda, s rövid úton törölték a havidíjat. Az ingyenesség is csak ideig óráig volt képes életben tartani a játék iránti viszonylag lanyha érdeklődést, s ami még fontosabb, magát a fejlesztőcsapatot.
A történetnek tehát vége, a szerverek bezárására 48 órán belül sor kerül. Aki ki szeretné élvezni az utolsó órákat, még megteheti, hogy aztán játékgyűjteménye eme darabját később eltegye valahová porfogónak. Sajnos másra már nem lesz jó.