Mi (és az ipar nagy része) nagyon szeretjük a GOG.com rendszerét. A CD Projekt által életre hívott piactér a lehető legtisztábban kínál régi és új játékokat: nem kell másolásvédelemmel bajlódnunk, a fejlesztők kapják a vételár oroszlánrészét, ráadásul a keretrendszer szépen együtt tud dolgozni a Steammel és a többi áruházzal.
Mindemellett a GOG Cloud Save opciót is kínál, így a felhőben tárolhatjuk mentéseinket. Ez utóbbi funkció azonban nincs ingyen a GOG számára.
A felhőben tárolt mentéseink egyre több és több helyet foglalnak el, és bár eddig ezt elnézték az üzemeltetők, most úgy tűnik, hogy betelt a pohár. Augusztus 31-ét követően a GOG elkezdi törölni a mentett állásokat azoknál a játékoknál, amelyeknél a mentéstárunk mérete meghaladja a 200 MB-ot.
"Ahogy a játékok nagyobbá váltak, úgy növekedtek a felhőalapú tárolással kapcsolatos igények is. A bevezetett határok biztosítják majd, hogy minden játékos kezelhető kapacitást foglaljon le, mi pedig így alacsonyan tarthatjuk a rendszer fenntartásának költségeit."
Elsőre bőségesnek tűnhet 200 MB játékonként, de bizonyos címek mentései közel egy GB-nyi helyet is elfoglalhatnak. A Cyberpunk 2077 vagy a Baldur's Gate 3 mentett állásai például kifejezetten helyigényesek, ezért erősen ajánljuk mindenkinek, hogy nézze át a saját GOG tárolóját, és töltse le az esetleges többletet.