Stig Asmussen közel 25 éves játékfejlesztői pályafutással büszkélkedhet. A Midway Gamesnél kezdte, a legelső projektje, a Gauntlet: Dark Legacy 1999-ben jelent meg. Ezután a Santa Monica Studióhoz csatlakozott, ahol az első három God of Waron dolgozott: először csak pályatervezőként, majd a másodiknál művészeti vezetőként, végül a harmadiknál kreatív rendezőként.
A Respawn Entertainmenthez 2014-ben került, és rendezőként a legelső projektje a 2019-ben megjelent Star Wars Jedi: Fallen Order volt, amely akkora sikert aratott, hogy az Electronic Arts zöld utat adott a folytatásnak, az idén kiadott Star Wars Jedi: Survivornak is, amelynek megvalósulását Asmussen szintén rendezőként segítette. A harmadik részt viszont nem fogja.
A Bloomberg munkatársa, Jason Schreier hozta nyilvánosságra, hogy Asmussen elhagyta a Respawn Entertainmentet, amit az EA egy hivatalos közleményben erősített meg:
"Alapos megfontolás és mérlegelés után Stig Asmussen úgy döntött, hogy elhagyja a Respawnt, hogy más kalandok után nézzen, és sok szerencsét kívánunk neki."
A vállalat szóvivője hozzátette, hogy "a Respawn veterán vezetői lépnek majd a csapat élére, miközben folytatják a Star Wars Jedi: Survivoron végzett munkájukat". A játék ugyanis meg fog jelenni PlayStation 4-re és Xbox One-ra is, de még nem tudni, hogy mikor (eredetileg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S platformokra adták ki).
Egyelőre nem derült ki, hogy Asmussen mihez kezd ezután, de bármi is legyen az, sok sikert kívánunk hozzá és köszönjük az eddigi munkáját.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!