Stig Asmussen közel 25 éves játékfejlesztői pályafutással büszkélkedhet. A Midway Gamesnél kezdte, a legelső projektje, a Gauntlet: Dark Legacy 1999-ben jelent meg. Ezután a Santa Monica Studióhoz csatlakozott, ahol az első három God of Waron dolgozott: először csak pályatervezőként, majd a másodiknál művészeti vezetőként, végül a harmadiknál kreatív rendezőként.
A Respawn Entertainmenthez 2014-ben került, és rendezőként a legelső projektje a 2019-ben megjelent Star Wars Jedi: Fallen Order volt, amely akkora sikert aratott, hogy az Electronic Arts zöld utat adott a folytatásnak, az idén kiadott Star Wars Jedi: Survivornak is, amelynek megvalósulását Asmussen szintén rendezőként segítette. A harmadik részt viszont nem fogja.
A Bloomberg munkatársa, Jason Schreier hozta nyilvánosságra, hogy Asmussen elhagyta a Respawn Entertainmentet, amit az EA egy hivatalos közleményben erősített meg:
"Alapos megfontolás és mérlegelés után Stig Asmussen úgy döntött, hogy elhagyja a Respawnt, hogy más kalandok után nézzen, és sok szerencsét kívánunk neki."
A vállalat szóvivője hozzátette, hogy "a Respawn veterán vezetői lépnek majd a csapat élére, miközben folytatják a Star Wars Jedi: Survivoron végzett munkájukat". A játék ugyanis meg fog jelenni PlayStation 4-re és Xbox One-ra is, de még nem tudni, hogy mikor (eredetileg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S platformokra adták ki).
Egyelőre nem derült ki, hogy Asmussen mihez kezd ezután, de bármi is legyen az, sok sikert kívánunk hozzá és köszönjük az eddigi munkáját.