A napokban ünnepli tizedik születésnapját a Capcom 2012-es RPG-je, a Dragon's Dogma, amit a kritikusok is szerettek, és a játékosok is szépen vették: egy hónap alatt 1,5 millió példány talált gazdára, amit a kiadó még úgy is óriási sikernek élt meg, hogy a nyugati eladásokkal nem volt maximálisan elégedett.
Aztán 2016-ban megjelent a kibővített, feljavított Dark Arisen, 2016-ban jött a PC-s verzió, 2017-ben a PS4-es és az Xbox One-os, 2019-ben pedig a switches. Ezt látva sejtettük, hogy a csapat a folytatáson gondolkodik.
A 10 Years of Dragon's Dogma stream során megerősítették, hogy készül a Dragon's Dogma 2, és a Resident Evil játékoknál is alkalmazott RE Engine-t használják a fejlesztéshez. Semmi egyebet nem mondtak, sem azt, hogy hol tart a fejlesztés, sem azt, hogy mikor, milyen platformokra várhatjuk a megjelenést.
Aki jobban elmélyülne a világban, a Netflixen megtalálja a Dragon's Dogma animét, ami nem lett ugyan átütően fantasztikus, de nem is rettenetes.