A Final Fantasy XV-höz lassan csordogálnak a kisebb-nagyobb tartalmi frissítések is, de a Square Enix még nem tökéletesítette a játék technikai oldalát sem. A PlayStation 4 Pro támogatására kiadott patch pedig talán több problémát okozott nekik, mint amennyit megoldott.
A Final Fantasy XV legnagyobb problémája ugyanis a Sony gépein a képkockák időzítéséhez kapcsolódik: annak ellenére, hogy a másodpercenkénti 30 frame-et egész jól tartja a normál PS4 is, azokat nem az egyenletes teljesítményhez szükséges 33,3 ezredmásodpercenként rendereli a gép, emiatt olykor akadozik a játék képe és irányítása. A PlayStation 4 Pro esetében ezek a problémák csak a magasabb, 1080p körüli felbontást használó beállításnál jelentkeztek, az alacsonyabb grafikai részletességet és Full HD felbontást jelentő Lite módban rendkívül stabil volt a játék teljesítménye, így 30 FPS mellett kifejezetten folyamatos képet kaptunk. Legalábbis eddig.
A Final Fantasy XV az erősebb konzol hivatalos támogatását jelentő frissítése ugyanis a Lite mód képfrissítésén lévő korlátot is feloldotta, a legtöbb kijelző által támogatott 60 Hz-es képfrissítéshez viszont nem elég erős még ez a gép sem (ha csak nem a földet bámuljuk végig). Végeredményben tehát egy inkonzisztens, 30 FPS-es, magas felbontású módot és egy 45-50 FPS-es alacsonyabb felbontású módot kaptak a PS4 Pro tulajdonosok a Square-től.
Ez a probléma furcsa módon a normál PS4-en nem jelenik meg olyan gyakran, mint a Prón, Xbox One-on pedig egy egyedi V-Sync megoldásnak hála folyamatos 30 képkockát kapunk, igaz visszafogottabb látványvilág mellett.