Ebben a hónapban jelenik meg a FIFA-sorozat aktuális része, így érthető módon már kicsit agresszívebben is megindult a játékot promótáló kampány. A PC-sek már készíthetik a gépüket a hivatalos gépigénnyel, időközben a konzolos játékosok is megkapták a demó verziót, mostantól pedig már a külföldi tévécsatornákon is belfuthatunk a játékba.
A reklámban lelkes játékosokat láthatunk, akik már-már riasztó módon beleélik magukat a szóban forgó játékba, miközben az EA legújabb sportjátéka megmutatja nekik, milyen is az igazán jó labdarúgás. Érthető, hiszen a játék szlogenje ezúttal a "Feel the game", vagyis a cég állítása szerint a FIFA 15-ben teljesen úgy érezhetjük majd, mintha részesei lennénk a játékban történteknek, még akkor is, ha kétségeink támadnak afelől, hogy tényleg belerepülünk majd a kanapéba, amikor kicselez minket az ellenfél.
A FIFA 15 megjelenés szeptember 23-án várható PC-n, PS3-on, PS4-en, Xbox 360-on, Xbox One-on, PS Vitán, Nintendo 3DS-en, Nintendo Wii-n, iOS-en és Androidon, tehát mindenen, aminek képernyője van.
Ti mit gondoltok?