A Bethesda saját fejlesztésű játékaitól már megszokhattuk, hogy félkész állapotban jelennek meg, de a Fallout 76-on a vártnál is többet kell még dolgozni. Szerencse, hogy az olyanoknál, ahol csak kiadóként segít, mint a Wolfenstein, a Dishonored játékok vagy a Prey, nincs vagy kevés a gond.
Szerencsére egy hét múlva, december 4-én érkezik az első nagyobb frissítés a Fallout 76-hoz, mely növeli a raktár méretét 400-ról 600-ra (magasabb is lehet ez a szám, ha úgy látják, hogy a játék bírni fogja), a bossok legyőzéséért 2-3 cucc jár majd, a Cryolator megfelelően hat a játékosokra (szakaszosan lassítja őket), a túlterhelt játékosok már nem csak a 76-os bunkerben, hanem a legközelebbi, megtalált Map Markernél éledhetnek újra, és nem lehet majd beragadni a Power Armorba. Természetesen a stabilitást, a balanszot és a bugokat is igyekeznek javítani.
Ezt december 11-én követi a második patch, ami a PC-sek számára push-to-talkot, 21:9-es felbontás támogatását, illetve egy Field of View csúszkát ad. A többi változásból mindenki más részesülhet: 50-es szint után eldönthetjük, hogy új perk kártyát választunk, vagy egy már kiosztott pontot helyezünk át, valamint a C.A.M.P-ünket, ha olyan szerverre lépünk be, ahol foglalt a helye, gyorsan áthelyezhetjük máshova, vagy átléphetünk egy olyan szerverre, ahol nem áll a helyén más bázisa. Ehhez kapcsolódik még, hogy ledózerolhatjuk a fákat, eltávolíthatjuk a köveket, így nagyobb szabadságot kapunk az épület elhelyezését illetően.
Azt még megígérte a csapat, hogy ezek a patchek nem lesznek akkorák, mint az 50 GB-os első napi. Úgy legyen.
Ti mennyire érzitek problémásnak a Fallout 76-ot?