A játékmegjelenések körüli gondok lassan mindennapossá válnak. Vannak kisebb hibák és ott van például a Batman: Arkham Knight PC-s portja. A Bethesdának is meggyűlt már a baja korábban a kérdéssel. A Fallout 4-re készülve most azt állítják, tanultak eddigi hibáikból.
Todd Howard egy interjúban elmondta, a stúdió felmérte, mikre kell különösen figyelniük a Fallout 4 megjelenése körül és mindent megtesznek majd azért, hogy az összes platformon tökéletes legyen a start. Remélhetőleg nem fog kísérteni a múlt, hiszen a Skyrim esetében például a PS3-as DLC csúszott meg egy csöppet, előtte pedig pont a Fallout 3 és DLC-i futottak bele csúnya bugokba.
Mi leszünk a legboldogabbak, ha Howard szavai igaznak bizonyulnak és egy problémáktól mentes, gördülékeny indulás után úgy tudnunk majd számtalan órát belepakolni a bostoni Fallout kalandba, hogy nem az érkező foltozásokra kell várnunk. Elmondása alapján rengeteget tanultak az eddigi címeikben felbukkanó hibák felderítéséből és orvoslásából. Persze ennél csak egyetlen dolog lehetett volna még jobb. Ha ezek a bugok nem is léteznek.
Az mindenesetre kiemelendő, hogy a Bethesda játékmentésünk megóvását tartja a legfontosabb kérdésnek. Valóban az lehet egy játék esetében a leghervasztóbb, ha mentéseink sérülnek.
Szerintetek elképzelhető, hogy problémamentes lesz a rajt?