A ray-tracing támogatás lehetőséget ad az újgenerációs hardvereknek arra, hogy fejlettebb grafikával növeljék a játékélményt, és nincs ez másként a PlayStation 5 esetében sem. Azt már korábban láthattuk, hogy milyen az, amikor a hálószövő tükörképe megjelenik a felhőkarcolókon, most viszont valami egészen másra derült fény Miles Morales megérkezésével.
A Marvel-rajongók igyekeznek átkutatni a játék összes zugát annak érdekében, hogy ráleljenek egy-egy easter eggre vagy kikacsintásra, mint amilyen a Black Lives Matter festmény, a Stan Lee szobor vagy a tisztelgés Chadwick Boseman előtt, viszont rábukkantak valami olyasmire is, ami alacsonyabb grafikai beállításokkal nem derült volna ki.
Nemrég a Studio Zero kreatív igazgatója, Will Meilane érdekes képet posztolt Twitteren a PS5-ös Marvel's Spider-Man: Miles Morales kapcsán. A fotón a ray-tracingnek köszönhetően láthatjuk egy bolt üvegablakán keresztül, hogy animáció nélküli pózokba vágták magukat az NPC-k, amikor éppen nem figyelünk rájuk, és persze a technológia által nyújtott tükröződés nélkül nem buktak volna le. Ahogy Meilane megjegyezte, ez már valóban következő generációs játékélmény.
The true power of RTX means we can see NPCs in their natural T poses. Next gen gaming at its finest #PS5Share pic.twitter.com/KbItiCydLg
— will (@willmesilane) November 17, 2020
Egyébként nem ez az egyetlen bug, ami előfordul az Insomniac új játékában: számos videót találni arról, hogy Miles egyszerűen átváltozik különböző tárgyakká, például téglává, utcalámpává és hasonlókká. Persze ezek az apró kellemetlenségek nem tudják elvonni a figyelmet arról, hogy a Marvel's Spider-Man: Miles Morales a tesztek szerint remek lett, ráadásul, ha jobban belegondolunk, egy Póktégla még praktikus is lehet a Rhino elleni harcban.