Hirdetés

Ezért nem változott a loot rendszer Diablo II: Resurrectedben

|

A közösség egy része felvetette a személyes zsákmányrendszer bevezetésének ötletét, a fejlesztők pedig összetett választ adtak arra, miért nem babráltak a loottal.

Hirdetés

A mai modern online szerepjátékok nagyrészt a loot gyűjtögetésre építenek, és mindnek saját megoldása van a jutalomosztásra. Az olyan címekben, mint a Destiny 2 vagy a World of Warcraft a karaktereink rájuk szabott lootot kapnak, ami azonnal a hátizsákjukba kerül. A Diablo II-ben más a helyzet.

A co-op kalandozás során a hőseink találnak egy rakat cuccot, és nekik kell eldönteniük, hogy ki mit kap és mit vesz fel. Ez nem kevés feszültséget eredményezhet, így vannak, akik az előbbi rendszert preferálják.

Hirdetés

Amikor a Vicarious Visions csapatát megkérdezték a loot rendszer változtatásainak lehetőségeiről, akkor gyorsan leszögezték, hogy induláskor meg akarták őrizni az eredeti játék élményét, annak minden szépségével és hibájával együtt.

A loot rendszer átalakítása egy nagyon nagy változtatás lett volna, amit a megjelenés előtt semmiképp sem akartak megkísérelni, ez viszont nem jelenti azt, hogy ne lenne rá lehetőség a későbbiekben.

"Amikor az emberek személyes lootot akarnak, akkor nem számolják bele azt, hogy ezzel rengeteg mást is hozzá kellene adni a játékhoz. A World of Warcraftban például van egy Soulbound rendszer, ami biztosítja, hogy a karakterhez került tárgyakat ne lehessen átadni másoknak. Ezzel védik a játék gazdaságát."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A vezető dizájner, Rob Gallerani elmagyarázta, hogy ma minden gond nélkül átadhatunk egy 21 évvel ezelőtt megszerzett páncéldarabot egy új karakterünknek, pláne mivel a régi mentések is működnek a Resurrecteddel. A loot rendszer gyakorlatilag mindenféle korlátozás nélkül üzemel, és ezt komolyan felül kellene vizsgálni egy új megoldás beépítése előtt.

Fontos kérdés ilyenkor az, hogy megéri-e befektetni az időt és energiát egy olyan opcióba, ami alapjaiban változtatná meg a közösség hozzáállását a játékhoz, és hatalmas vitákat kavarna. Ti mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)