Hirdetés

Ezért nem láttuk más játékokban a Middle-Earth: Shadow of Mordor nemezis rendszerét

|

Ha valakit érdekelt, hogy miért nem tűnt fel a Middle-Earth: Shadow of Mordor megoldása több játékban, akkor itt a válasz.

Hirdetés

A Middle-Earth: Shadow of Mordor fejlesztőcsapata, a Monolith egy nagyon érdekes kis játékrendszerrel fűszerezte meg A Gyűrűk Ura világában zajló vagdalkozást. A rengeteg névtelen, feldarabolásra váró orkból szépen csengő nevekkel rendelkező, és kifejezetten erős ellenfelek válhattak a Nemesis rendszernek köszönhetően.

Ezt a megoldást a fejlesztők tovább csiszolták a Shadow of Warban, de azóta senki sem használta a rendszert, legalábbis nem annyira hatásosan, mint a Monolith. 

Hirdetés

Ahogy pedig azt sejteni lehetett ennek megvan a maga jó oka: mint kiderült, a Warner Bros. 2015-ben levédette a technikát. Ahogy azt a lenti Game Maker's Toolkit videóban is hallhatjátok, a játékrendszert a következő címszóval sikerült bejegyeztetni:

"Nem játékos karakterek menedzselésére épített metódus, ami a karakterek hierarchiája és egyéni képességei alapján alakul."

Ugyan az Assassin's Creed Odyssey és a Watch Dogs Legion is használnak hasonló elemeket, egyikben sem volt olyan szofisztikált a dolog, mint a Monolith akciójátékaiban.

Ha hihetünk a pletykáknak, akkor hamarosan visszatér majd a tényleges nemezis rendszer a Warner gondozásában készülő Hogwarts Legacy és jövőbeli Batman játékok részeiként.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)