Egy felsőkategóriás svéd karórárak gyártó márka, az Anicorn összefogott a Kojima Productionsszel és a NASA-val, hogy leszállítsanak egy új, gyönyörű óraszériát Homo Ludens névvel. Az ezüst és aranyszínű csoda lapján egy hatalmas NASA logó van, amit a Kojima Productions szlogenje "From Sapiens to Ludens" vesz körbe.
Az Anicorn elmondása szerint a termék két éve készül Hideo Kojima és Yoji Shinkawa felügyelete mellett, és a cél az volt, hogy felépítsék "az idő, tér és Homo Ludens kereszteződésének reprezentációját". Jelentsen ez bármit is.
A karóra egyébként tényleg nagyon menőn néz ki, de a cuccnak van egy limitált kiadása is, amihez még maszk is jár. A Ludens Mask Rare Edition extrája mindenkinek ismerős lesz, aki látta már a Death Strandinget, de az igazi különlegessége, hogy méretének köszönhetően akár hordani is lehet majd, ha valaki szeretne szívrohamot okozni embereknek az utcán.
A minőségével kapcsolatban biztosították a vásárlókat, hogy "filmes kellék szintű termékről" beszélünk.
Az előrendelések szeptember 27-én indulhatnak. Ugyan az órából elvileg lesz elég minden rajongónak, de a limitált kiadás tényleg erősen korlátozott: csupán 100 példány készül belőle. Ha akarjátok a maszkot, akkor érdemes lesz sietni, és persze mélyen a zsebbe nyúlni majd.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!