A nem túl rossz fogadtatás ellenére az Evolve már megjelenése óta küzd azzal, hogy egy tényleg számottevő méretű játékosbázist gyűjtsön maga köré. Nem megy neki. A fejlesztők a napokban bejelentették, hogy ennek orvosolására free-to-play modellre vált a játék, a döntés pedig úgy néz ki, hogy nagyon hamar kifizetődő lesz.
Hihetetlenül megnőtt az érdeklődés a Turtle Rock asszimetrikus multiplayer játéka iránt: szerdán még csak nagyjából 157 ember volt online, mostanra viszont több, mint 20 ezer ember szállt be a szörnyvadászatba.
Ezzel az Evolve a 17. legnépszerűbb játék lett a Steamen, ami elnézve a jelenlegi konkurenciát, elég szép eredmény.
A Turtle Rock alapítói, Chris Ashton és Phil Robb szerint a játék indulása egyáltalán nem úgy alakult, ahogy szerették volna:
"Amikor megjelent a játék, akkor nem egészen az volt a fogadtatás, amire számítottunk. Persze voltak jó kritkák és rosszak is, nagyon izgatottak voltunk, de azért rengeteg csalódás is jutott, nekünk és a játékosoknak is. Mire jöttek a DLC-k, addigra teljesen eltűnt a játékosok lelkesedése, mi pedig egyre távolabb kerültünk attól az élménytől, amit létre akartunk hozni."
Szerencsére most úgy néz ki, hogy ez az egyébként nagyon ígéretes játék kapott egy második esélyt, reméljük siker is megtartani ezt a lendületet. Ti mit gondoltok? Kipróbáltátok már az ingyenes változatot?