Amikor a Diablo II: Resurrected alfatesztelése elindult, sokan örömmel konstatálták, hogy teljes képernyőn pörgethetik a játékot még a 21:9-es kijelzőiken is. Nem sokkal később jött a hidegzuhany a bétában, ahol a legszélesebb választható képarány a 19:9 volt.
A Blizzard alapvetően nem akart korlátozni senkit, de a helyzet az, hogy a játék egyszerűen elromlik, ha 21:9-ben próbáljuk játszani.
A remaster fejlesztőcsapata egy blogposztban magyarázta el a helyzetet.
"A 21:9-es monitorokkal rendelkező játékosok sokkal több ellenséget tudnak behúzni olyan távolságokból, amikre az eredeti játék nincs felkészítve.
Az olyan szituációkban, ahol a távolsági karakter a messzebb lévő szörnyeket célozza, előfordulhat, hogy a 21:9 garantálta extra területen álló szörnyeket fogja eltalálni, akik viszont nem reagálnak erre, és nagyon könnyen megölhetőek. Az MI egyszerűen nem reagál az ilyen távolságból érkező csapásokra."
Nyilván ilyenkor felmerül a kérdés, hogy kit zavar ez, de mivel a Diablo II-t sokan fogják online pörgetni, így a fejlesztőknek egy fair játékteret kellett felépíteniük.
Ugyan a Resurrected egy szép és jó újraalkotása lesz a Diablo élménynek, a helyzet az, hogy egy 21 éves címről beszélünk, ami nem volt felkészülve a jelen kor technológiáira. Ezzel meg kell kötnünk a békénket a zavartalan élmény kedvéért.