A Ubisoft múlt héten mutatta meg a közönségnek a legújabb Tom Clancy's Ghost Recon játékot, amit a bukaresti stúdiójuk már három éve készít. Első blikkre ugyan nem nyerte el a sorozat rajongóinak elismerését, de a Tom Clancy's Ghost Recon: Frontline megjelenésig még van esély arra, hogy egy élvezetes játék formálódjon a most meglévő koncepcióból.
Ennek azonban erős előfeltétele, hogy legyen alkalmuk a játékosoknak kipróbálni a készülő produkciót, és véleményt formálhassanak róla, viszont nagyon úgy fest, hogy ebben már most nehézségei akadtak a Ghost Recon: Frontline-nak.
Az ingyenes FPS első zárt tesztje tegnap kellett volna, hogy elinduljon, a rajt azonban elmaradt. A csúszást a fejlesztők később a Twitteren magyarázták meg. Az bejegyzésben azt írták, jobb döntésnek gondolták elhalasztani a tesztet annak érdekében, hogy a fejlesztők a lehető legjobb élményt nyújthassák a játékosoknak. Arról, hogy mikor pótolják az eseményt csak annyit írtak, informálják a közösséget, amint tudnak időpontot mondani.
We have an important message regarding Ghost Recon Frontline's Closed Test. pic.twitter.com/ne1VgOLMJF
— GRFrontline (@GRFrontline) October 13, 2021
A Frontline deklarált célja az, hogy csavarjon egyet a most ismert battle royale formulán és nagyobb hangsúlyt fektessen a feladatok elvégzésére. A győzelemért 102 játékos harcolhat egy 16 négyzetkilométeres pályán, amit több, egymástól eltérő jellegű táj színesít majd.
A Ubisoft Bucharest játéka PS4-re és PS5-re, Xbox Series X/S és One gépekre, illetve PC-re és Stadiára is érkezik, megjelenési dátumot azonban még nem árultak el a fejlesztők.