A Dambuster Studios srácai optimisták a fejlesztői pokolban egy évtizedet töltött Dead Island 2-vel kapcsolatban, bíznak abban is, hogy alkotásuk nem fog csalódást okozni. A csapat nemrég még negyedórán keresztül mutogatta a játékmenetet, felhívva a figyelmet a Los Angeles-i hangulatra, a zombik trancsírozására és a fegyverválasztékra, de nem csak nézhettük, hogy mire jutott a stúdió a Dead Island folytatásával, hanem ki is próbálhattuk.
Öt órát játszhattunk a Dead Island 2-vel, ami alapján úgy ítéltük meg, hogy kellemes zombidarabolás vár ránk gyönyörű környezetben, ez pedig önmagában is elég lehet ahhoz, hogy a Dying Light mellett teremjen babér még egy élőhalottaktól hemzsegő akció-kalandnak.
Már csak az a kérdés, hogy mennyi ideig élvezhetjük a stílusos zombikaszabolást és a változatos karakterek által biztosított humort. Nos, a játék rendezője, Adam Olsson és a narratíváért felelős Lydia Cockerham a WCCF Technek árulták el, hogy pontosan nem tudják, de ha részt veszünk néhány mellékküldetésben és kipróbálunk pár egyéb tevékenységet a sztorin kívül, akkor az egész élmény körülbelül 20 órát tehet majd ki. De ezen felül ott vannak a gyűjtögetnivalók, a kooperatív mód, bármikor visszatérhetünk a korábbi körzetekbe, és akár újra is játszhatjuk az egészet egy teljesen másik karakterrel, szóval van lehetőség a játék szavatosságának meghosszabbítására.
A csapat korábban az Eurogamernek erősítette meg, hogy nem nyílt világú játékot készítettek, hanem körzetekből tevődik össze, amelyek mérete változó. Vannak nagyobbak és kisebbek is, különböző melléksztorikkal és tennivalókkal, a történetben előre haladva nyílnak meg az új területek.
A Dead Island 2 április 21-én jön PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X|S-re.