Jelen állás szerint októberben kerülhet pont az Activision Blizzard felvásárlására, aminek a folyamatát tavaly év elején indította meg a Microsoft. Az akvizíciót sokáig ellenezte a Sony, ám végül aláírta azt a megállapodást, amely még 10 évig garantálja, hogy PlayStation konzolokra is megjelennek az új részek. Idén azonban még a régi időszámítás van érvényben, azaz továbbra is él az Activision Blizzarddal kötött marketingszerződés, ami némi előnyt (például több bétalehetőséget) biztosít a playstationös verziónak a többivel szemben.
Hivatalosan még mindig nem jelentette be a kiadó a 2023-as Call of Dutyt, ám a szivárogtatók ténykedésének hála eddig is sejthető volt, hogy a Call of Duty: Modern Warfare III-mal kell megküzdeniük az őszi szezonban érkező játékoknak.
Ha volt is bennünk némi bizonytalanság a tippjükkel kapcsolatban, az mostanra teljesen elpárolgott, mivel egy algebra_sloth nevű felhasználó fényképes bizonyítékokkal szolgált a Twitteren. A poszt időközben elérhetetlenné vált ugyan, de a képeket meg tudjuk mutatni.
Captain Price arcánál csak a Call of Duty Modern Warfare III logó beszédesebb, és most már azt is tudjuk, hogy az Activision Blizzard a Monster Energy gyártójával fogott össze. Úgy tűnik, hogy a promóció részeként jutalom (dupla XP, fegyvermatrica, operátor skin) vár majd azokra, akik beolvassák a dobozon szereplő QR-kódot.