Jövő héten ünnepli Andrew Wilson az első évfordulóját annak, hogy az Electronic Arts elnöke lett, a cégé, amelynél korábban 14 évig dolgozott. De hogyan látja a jövőjüket vezérigazgatóként? A vezető a GamesBeat konferencián avatott be minket a terveikbe.
Wilson az üzlet-orientált résztvevőknek számos részletről beszélt az EA-t illetően - beleértve természetesen az eddigi sikereket is -, a legfontosabb mégis egy három lépcsős terv volt, amelyet egy gyümölcsöző hároméves időszakban szeretnének megvalósítani. Az első és legfontosabb pont Wilson szerint az, hogy helyreállítsák a cég "a játékosok az elsők" hitvallását, utalva ezzel arra, hogy az utóbbi évek során elvesztették a felhasználók bizalmát.
A második a digitális tartalmak, ugyanis az EA folyamatosan szemmel tartja a piacot és míg a kiskereskedelmi bevételek csökkennek, addig a digitális eladások - különösen a DLC-k - szárnyalnak. Végül a harmadik a cég belsejét érinti és kicsit kapcsolódik az első ponthoz is: minden személynek, aki az Electronic Artsnál dolgozik (legyen szó a fejlesztés, az értékesítés vagy akár a marketing részlegről), felelősséget kell vállalnia azért, hogy elmélyítse és ápolja a játékosokkal való kapcsolatot.
Wilson végül azokkal a gondolatokkal zárta mondandóját, miszerint minden eddiginél fontosabbnak tartják a játékok polírozását (itt a Battlefield: Hardline és a Dragon Age: Inquisition játékok elhalasztását hozta fel példának), valamint úgy hiszik, hogy a fogyasztók csak akkor lesznek boldogok, ha több tartalmat kapnak, mint amennyiért fizetnek.
Mit gondoltok erről? Jól hangzó ígéretek, vagy majd látunk is belőle valamit?