A Call of Duty: Warzone indulása óta folyamatosan problémát jelent, hogy mekkora tárhelyet foglal a játék a különböző platformokon. Persze időközben sok optimalizáción esett át a program ezen része is, ám ettől még a PC-n jelenleg körülbelül 80 GB-ot felemésztő Warzone mappa mérete minden, csak nem kompakt. Pláne ha figyelembe vesszük, hogy mindössze egyetlen pályán játszhatunk.
Nemrég azonban kiderült, hogy ez a megkötés nem valamilyen furcsa dizájneri döntés eredménye, a fejlesztők is imádnák, ha a játékosok válogathatnának a színterek között, ennél azonban kicsit komplikáltabb a szituáció.
TeeP, a népszerű streamer, a napokban interjút készített a Call of Duty live operations vezetőjével, Josh Bridge-dzsel, aki mesélt a fejlesztők jelenleg fennálló problémáiról és a Warzone jövőjével kapcsolatban is tett néhány utalást.
A közelmúltban hatalmas változás történt a Warzone játékmenetében, ugyanis 100-ról 150-re emelték mindenkinek a HP-ját, ezáltal alaposan megváltozott a játék metája. Erre visszautalva, Teep arról faggatta Bridge-et, várható-e más ilyen jelentőségű változás akár a pályarotációval kapcsolatban.
A fejlesztő erre egy rövid, de könnyen érthető választ adott:
"Azt mi is akarjuk, sőt mindannyian nagyon szeretnénk. Van azonban egy kis technikai probléma. A telepítési és az újratelepítési méretek ki****ott őrültek."
Érthető, hogy az Activision nem akarja túltolni a játék méretét, hiszen a Warzone az előző generációs konzolokon, tehát Xbox One-on és PlayStation 4-en is játszható, ott pedig nem ritka az 500 GB-os tárhely, aminek jelentős részét felszívná a Warzone, ha több pálya is egyszerre elérhető lenne. Az új generációban pedig az Xbox Series S küzd hasonló gondokkal. Igaz, a kapacitás bővíthető, ám egyelőre csak meglehetősen költséges módon.