Az Ultra Ultra stúdiót a Hitman franchise-t fejlesztő IO Interactive néhány volt tagja alapította, első projektjük pedig egy TPS nézetű sci-fi kalandjáték, a nem mindennapi ötlettel bíró ECHO.
Az Unreal Engine 4 segítségével készített ECHO-ban egy En névre keresztelt lányt irányíthatunk, aki sztázisban szunyókált 100 évig átszelve az űrt, hogy megtaláljon egy ősi palotát, amely a régmúlt idők egyik fejlett civilizációjáé volt. A díszes, de mégis furcsa helyszínt azonban egy saját intelligencia védi a behatolóktól, amely másolatokat, úgynevezett Echo klónokat készít, amik főhősünk minden mozdulatát ismerik, sőt tanulni tudnak abból, hogyan játszunk és milyen döntéseket hozunk.
Szerencsére a palota nem képes valós időben lekövetni a mintáinkat, folyamatosan frissítenie kell az "adatbázisát", így mindig van rá lehetőségünk, hogy meglepjük... saját magunkat. Erre a koncepcióra épül az ECHO, amelynek legelső gameplay trailerét odafent láthatjátok.
Az ECHO valamikor 2017 tavaszán jelenhet meg PC-re és várhatóan konzolokra is.